Post by feiriveschobes on Feb 24, 2022 13:48:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mijn Huis - Design Dromen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mijn Huis - Design Dromen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats glitch goud ▞▞▞
▞▞▞ Mijn Huis - Design Dromen 2022 version ▞▞▞
Veel reclames
Ik hou van het concept en de gameplay. Ik vind het niet leuk hoe moeilijk het is om genoeg sterren te krijgen om te versieren. en met elk niveau kost het meer en meer.Ik geef geen geld uit om te spelen, daarom behandel ik de advertenties, maar zelfs dat begint belachelijk te worden omdat ze spelen wanneer je van scherm wisselt naar een kamer of van een wedstrijdspel.. Je verdient geld met de advertenties, maar geeft niets door Aan. Dan bied je wel een beter ontwerp aan, dat gaat mij kosten! Wil je niet dat mensen dit spelen? Geïnstalleerd in december '19
Leuk gaaf spel
Chez Moi - Créez des Rêves Grand public rqvl
Ze namen een spel dat leuk was, en verpesten het met geforceerde advertenties. We zouden niet gedwongen moeten worden om naar advertenties te kijken alleen maar om te spelen. Advertenties voor extra tijd en extraatjes waren prima, maar GEDWONGEN zijn om ze te bekijken is teveel. Ik zal de installatie ongedaan maken als dit niet wordt gewijzigd.
ik vind het stom dat hij altijd loopt
Uitstekend plezier! kan het niet neerleggen! elk niveau is uitdagender! Excellent! Bijgewerkt naar de nieuwste versie en het is fantastisch!
ik weet niet of ik dit spel leuk of niet leuk moet vinden.. ik hou ervan om het ontwerp te doen, maar voor de uitdagingsspellen is het niet zo leuk meer en erg stressvol, vooral als ik een hoger niveau krijg.. het is saai en stressvol om veel te proberen keer alleen voor een klein bedrag verdiend om wat meubels te kopen.. maak het alsjeblieft gemakkelijker zodat we dit geweldige spel met plezier kunnen spelen.. of ik zal het verwijderen!
Mooi spel
Deze game is leuk als je van het hele interieurontwerp houdt. Het voelt echt alsof je het echte werk ontwerpt. Om echt van de ervaring te genieten, moet je echt geld uitgeven. Sommige meubels kunnen alleen met contant geld worden gekocht. Bovendien, hoe hoger je level, hoe duurder de items worden. Sommige kosten zelfs extra munten. Ik betaal voor games die ik speel, maar deze is gewoon te veel. Verwijderd.
Ik had meer dan 100 gratis levens en nu met de updates van de game heb ik er 25. Ik krijg ook geen verzoeken Luke Ik hielp spelers vroeger door levens te sturen. Krijg nog steeds veel "vrije tijd" wanneer het niet uitkomt, dus ik verlies het uiteindelijk. Ik speel het minder, dus ik zal het waarschijnlijk later verwijderen
Het is een leuk spel, maar de levels worden veel te moeilijk na de eerste 15 of zo (en ik heb veel candy crush gespeeld), dus het is moeilijk om heel snel vooruit te gaan. Geeft je ook nauwelijks geld om te gebruiken voor extra zetten... Je moet eigenlijk hopen de regenboogzap te combineren met iets anders om levels te verslaan, het is onmogelijk om ze te verslaan met zetten alleen. Het is dus allemaal toeval en je krijgt zelden genoeg geld om je huis helemaal te upgraden.
Erg leuk spel.
Het is echt een leuk spel goed gedaan
het ontwerp is goed en aantrekkelijk, maar het is zo vervelend over de advertenties. het verschijnt ELKE FASE. Ik begrijp dat het voor het welzijn van de ontwikkelaar is, zodat we een gratis spel kunnen hebben. het is echter niet goed om zoveel advertenties te hebben. als de ontwikkelaar er geen rekening mee houdt, zullen veel spelers de app hierdoor uiteindelijk verwijderen. Het resultaat is dat het zeker averechts werkt.
een leuk en oorspronkelijk spel je leert met geld om te gaan .
Ik kan geen kamers meer downloaden, noch de gebeurtenissen, wat is het nut van het spelen van dit spel. Jammer ik vind het erg leuk. Enkele sterren installeren en verwijderen
Ben dol op decoreren! Dat gezegd hebbende, heb ik suggesties voor een meer inclusieve interactie. 1) Voeg karakters toe die er verschillend uitzien. De enige avatar van kleur ziet eruit als een kind in een t-shirt. Je kunt het vast beter. 2) Evenementen hebben balans nodig. Spelers op een hoger niveau hebben een moeilijker spel en voorkomen de voltooiing van genoemde evenementen in vergelijking met spelers op een laag niveau. 3) De achtergrondmuziek is afschuwelijk. Jazz, klassiek of iets anders dan die muziek zou beter zijn.
Was een heel leuk spel tot de laatste update nu vind ik er Niks meer aan
geweldig spel
My Home - Design Dreams Įprastos temos vxq
Na de update opent zich niet meer. Blijft hangen in upload scherm
Het is mooi spel maar is😑😕☺❤❤❤💖
Ik heb dit spel een tijdje geleden gespeeld als starter om te leren hoe je de andere spellen op deze manier kunt spelen, maar het was niettemin erg vermakelijk, daarom bleef ik het spelen!
Het is superleuk!
Ik hou van dit spel, maar het sluit tijdens het spelen. Dus het wordt zo saai
Vermakelijk
Dit moet voor kinderen onder de 5 jaar zijn
Blijft heel vaak "hangen", jammer! Verder op zich wel leuk
Hahaha
Mein Zuhause - Entwerfe Träume Gelegenheitsspiele gqk
Sommige hiervan zijn een beetje uitdagend, maar het is nog steeds leuk, veel advertenties
Het was een geweldig spel voor de eerste kamer. daarna duurde het zo lang om de tweede te voltooien omdat de niveaus ONMOGELIJK waren om te verslaan en items zoveel geld kosten. Ik kwam niet verder dan de tweede kamer, 1 week ging voorbij en ik had nog niet de helft verdiend om het goedkoopste item te kopen... Ik ben ook niet dom, ik kan strategieën bedenken, maar de enige manier om de levels te winnen is meestal door geluk te hebben .... verwijderd, ik had niet het geduld.
Heel leuk spel. alleenishets onduidelijk wat je moet doen tijdens het level
Mijn Huis - Design Dromen Casual games wsy
super leuk spel maar je moet wel snel zijn maar leuk is het
aan het begin is het super tof!😍maar na een tijdje komt er constant een reclame...😥en je kun na 2 kamers niet verder omdat je dan die kamer moet downloaden met 615 MB!!!😨😨 het slaat nergens op. ..😠😠
Nog een geweldig spel, en het is geweldig tijdens het spelen.
Talking Cat Emma Ballerina სხვადასხვა xjis
Ik ben dol op dit spel, het bevriest gewoon veel, of mijn telefoon is vreemd
Het is gewoon leuk om te doen
T is een leuk spel, Maar je verdiend standaard 500 nog wat... De meubels zijn zo duur met verhouding wat je verdiend... De spel is ook best wel moeilijk... Veel reclame na elke spel en je verdiend er niks mee ... En je moet zo veel geld betallen om door te gaan na je laatste zet!!!Als je aan deze punten week dan is t zkr 5 sterren waard!!!
Het is een geweldig spel. Allemaal versieren en geen tijd verspillen aan "bellen", mensen begroeten of een kat kunstjes leren. Sommige spellen op meer geavanceerde niveaus zijn echter extreem moeilijk en de prijzen voor items zijn belachelijk hoog. Het wordt saai om dagenlang dezelfde te spelen, alleen maar om $ 550 te krijgen, terwijl veel items meer dan $ 3.000 kosten. Het zou een geweldig spel kunnen zijn, maar het is niet alleen saai, maar ook frustrerend.